Leta i den här bloggen

torsdag 3 november 2011

SEMESTER!

Idag gjorde jag någonting jag inte alls hade tänkt göra när jag vaknade imorse, jag bokade en resa till Egypten som avgår imorgon bitti klockan sju på morgonen och jag ska åka själv. Aldrig åkt själv på semester förut men har faktiskt varit sugen flera gånger så nu blir det av. En veckas all inclusive är precis vad jag behöver. Blir nog inget bloggande under denna vecka, ska försöka hålla mig borta från internet och bara läsa böcker, bada och slappa. Undrar bara hur mycket jag kommer våga bada då jag har extrem hajskräck och man minns ju hajattackerna i Egypten förra vintern. Håller mig på grunt vatten tror jag.. Bilderna är från hotellet jag ska bo på, hoppas verkligen det är lika fint som det ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar