Leta i den här bloggen

lördag 12 oktober 2013

Höstens accessoarer



Varför ändra på ett vinnande koncept? När jag ska köpa nya skor eller väskor tänker jag alltid på att det ska passa till det mesta i min garderob. De gånger jag fallit för frestelsen och köpt någon oväntad färgnyans så har det oftast slutat med att denna fått stanna hemma. I höst klär jag mig mycket i svart, vitt eller kombinationen svartvitt. Jag är galet sugen på de här grymma stövlarna från Carin Wester. Pumpsen från Miu Miu är också ett riktigt drömköp, älskar rosetterna och den spetsiga tån. Den svarta clutchen från Jil Sander är så klassiker du aldrig tröttnar på, och den stora väskan från 3.1 Phillip Lim kan lyfta vilken vardagsoutfit som helst. Skorna från Vagabond med vit sula har redan använts flitigt och är dessutom otroligt sköna, en mycket bra investering.

1 kommentar: