Leta i den här bloggen

tisdag 25 oktober 2011

Löneshopping

Äntligen är det den 25:e vilket betyder lön och låt mig säga att det inte var en dag för tidigt. Har varit dålig på att blogga då jag legat sjuk i flera dagar men hoppas att jag är på bättringsvägen nu. Blev dock ingen löneshopping idag då jag fortfarande varit hemma från jobbet men jag har istället planerat vad som ska inhandlas. Imorgon ska jag också till min favoritfrisör Karro som förhoppningsvis ska förvandla min trötta hårman till en Olivia Palermo look. Hoppas!

Klänningarna kommer från Monki, är väldigt inne på att bära färg nu, halsbandet från H&M, letat länge efter ett sånt här halsband. Väskan kommer från Carin Wester och är en riktigt favorit. Ni som läser min blogg vet att jag varit på jakt efter en clutch den senaste tiden och tittat både på Kurt Geiger och YSL men just nu lockar den här lilla väskan mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar