Leta i den här bloggen

lördag 1 oktober 2011

Nya skor?

Varje höstsäsong har jag samma problem när jag ska köpa skor. Jag vill ha ett par skor med klack men mina fötter vägrar acceptera detta. Därför har jag de senaste 2 åren haft mc boots som vinterskor vilket är helt okej men i år vill jag verkligen hitta ett par med klack eller kilklack. När det är rågummisula brukar det gå bättre, det blir mjukare att gå i så idag ska jag ut på stan och försöka hitta ett par fina skor. Dessa skor från Vagabond är fina.

2 kommentarer:

  1. ja är sjukt sugen på loafersen, kan du förstå jag?! japp! de är hur fina som helst - ge mig! Tack för idag. KRAM

    SvaraRadera
  2. Sjukt otippad sko för dig Emi! Men den är jättefin, däremot var den inte så skön. Min bredfot passade inte i den. Det fick bli den högst upp till vänster istället. Jättekul att ses igår. Kom och hälsa på snart! Kram

    SvaraRadera